Kad ir jāsāk gatavoties rudens un ziemas sveču sezonai?
Jūlijs un augusts ir galvenie mēneši, kad jāplāno un jāpasūta krājumi, lai apmierinātu klientu pieprasījumu karstākajā sveču pirkšanas laikā. Plānojiet katru sezonas segmentu atsevišķi - rudens, ziemas, brīvdienu un ikdienas.
Sveču pārdošanas apjomi strauji pieaug, kad laika pstākļi kļūst vēsāki.
Puse (50 %) no visiem sveču mazumtirdzniecības darījumiem notiek 4. ceturksnī. Šis ir ļoti svarīgs laiks, kad jūsu veikalam ir jābūt aprīkotam ar piemērotiem aromātiem, izejvielām un pietiekamam sveču krājumu daudzumam.
Patērētāju tendences joprojām ir vērstas uz
mājokļa dekoru un personīgās dzīves telpas uzlabošanu ikdienas vajadzībām.
Īpaši sveces sniedz cilvēkiem iespēju piešķirt mājas videi raksturu un dziļumu,
turklāt tās ir vēl viens papildu ieguvums - tās var viegli mainīt aromātus pēc
vēlēšanās.
Tā kā sveces ir patēriņa produkts, pircēji regulāri atgriežas e veikalā pēc savām iecienītākajām aromātiskajām svecēm.
Papildus personīgai lietošanai mājās sveces ir ideāla dāvana daudzās situācijās, kas rada nebeidzamas pārdošanas iespējas.
Galvenie secinājumi sveču sezonā panākumu gūšanai
Izejvielas pasūtiet savlaicīgi, lai rudens un ziemas sezonas sākumam jums būtu pietiekami daudz krājumu, un papildu pasūtījumus plānojiet veikt visas sezonas laikā.
Turiet krājumā aromātiskās sveces visa gada garumā, lai tās varētu dāvināt. Izveidojiet papildus sezonas aromātus, lai 4. ceturksnī parādītu unikālos rudens, ziemas un svētku aromātus. Pievērsiet uzmanību detaļām un inventāram, pircēji iemācīsies jums uzticēties un veiks atkārtotus pirkumus, kas apmierinās visas viņu dāvanu un mājas aromātu vajadzības.