Kā izveidot sveču aromātu kalendāru gadam
Ir daudz digitālo rīku, kas palīdz sveču uzņēmumiem izveidot pielāgojamus aromātu kalendārus. Izvēloties savam biznesam piemērotāko programmatūru, jūsu uzņēmumam ir jāņem vērā funkcijas, cena un mārketinga mērķi. Vienkārša Google lapa ir piemērota maziem uzņēmumiem, bet liela mēroga darbībai bieži vien ir nepieciešami sarežģītāki rīki.
Pārlūkojot rīkus, izanlizējiet, kas tieši jums ir nepieciešams, lai izmantotu šo programmatūru. Vai vēlaties kalendāru, kas ir viegli koplietojams starp komandas locekļiem? Vai plānojat savstarpēji reklamēt saturu sociālajos plašsaziņas līdzekļos? Vai jūsu mārketinga komanda veidos kampaņas saistībā ar jaunu produktu izlaišanu? Visi šie faktori ir jāņem vērā, meklējot labāko organizatorisko rīku savam biznesam. Mazajam uzņēmējam tas varētu būt kaut kas pavisam vienkāršs.
Kad esat
izvēlējies platformu, nākamie soļi ir šo darbību veikšana:
- Izvirziet ceturkšņa mērķus
- Pārskatiet e-komercijas svētkus un nišas pasākumus, kas atbilst jūsu zīmolam.
- Izmantojiet jauno platformu, lai plānotu sveču izgatavošanas datumus
Pirmais solis, lai plānotu sveču aromātus gadam, ir atzīmēt jūsu zīmolam svarīgus datumus. Daudzi sveču uzņēmumi atzīmē sezonālās pārmaiņas un svētkus. Šie datumi ir tuvu optimālajam gada laikam, kad uzņēmumi izlaiž jaunas sveces vai izņem no plauktiem esošās preces.
Kad esat guvuši pienācīgu priekšstatu par svarīgiem datumiem gadā, plānojiet jaunu sveču aromātu izlaidumus, pamatojoties uz šiem datumiem. Klientiem ir personiskas asociācijas ar katru mēnesi un vēl jo vairāk ar katru gadalaiku. Piemēram, februārī ir iespēja Valentīna dienai piedāvāt sveču smaržu komplektu. Līdzīgi arī sojas sveču ražotāji var popularizēt savu videi draudzīgo sveču vasku pirms Zemes dienas.
Kad aromātu kalendārs
kļūs pilnīgāks, jūs iegūsiet labu priekšstatu par sava uzņēmuma grūtākajām
nedēļām un mēnešiem. Dažos brīžos, visticamāk, ziemas brīvdienu laikā, jūsu
uzņēmumam var būt nepieciešams vairāk darbinieku, ražošanas vai resursu.
Aromātu kalendārs ļauj viegli plānot šos mēnešus uz priekšu un saglabāt sveču
vaska un iepakojuma krājumus.
Veicot izpēti, jūsu uzņēmums varēs prognozēt
augstas efektivitātes aromātus un redzēt, ka ieguldītais darbs plānošanā atmaksājas.
Plānojot aromātu izlaidumus, paturiet klientu vēlmes priekšplānā un ņemiet vērā sezonālās
tendences. Pat ja jūsu zīmolam ir populāri produkti, kas tiek pirkti atkārtoti,
daudziem sveču pircējiem gada laikā mainās vēlmes.
Dažkārt plāni mainās pamatotu iemeslu dēļ. Jūsu uzņēmums var uzskatīt, ka reizēm ir labāk atkāpties gada smaržu kalendāra. Katram gadam ir savi pārsteigumi, un mazāk veiksmīgos apstākļos jūsu uzņēmumam nāksies atlikt plānoto sveču izlaišanu. Taču citkārt parādās vēl neredzētas tendences; ja jums ir resursi, jūsu zīmols gūs labumu, novirzoties no kalendāra.
Sveču mārketinga stratēģijas, kas atbalsta jūsu kalendāru
Ikgadējais smaržu kalendārs ir lielisks pirmais solis, lai uzlabotu savas uzņēmējdarbības iniciatīvas gadāa laikā taču jūsu uzņēmumam vēl ir jāvelta resursi un jārīkojas. Meklējiet jaunas mārketinga stratēģijas un sekojiet līdzi saviem sociālajiem mērķiem.
Dažas mārketinga idejas, kas varētu noderēt, ir sekojošas:
- Digitālās reklāmas: Uzņēmumiem ir daudz tiešsaistes reklāmas iespēju. Izmantojot tādas meklētājprogrammas kā Google, sociālo mediju platformas, kā arī video un straumēšanas vietnes, jūsu uzņēmums var pievērst uzmanību savam zīmolam un produktiem.
- E-pasta mārketings: Veidojiet jaunu un atkārtotu klientu e-pasta sarakstu un sūtiet tiem regulārus ziņojumus ar reklāmas materiāliem. Tādi rīki kā Mailchimp un HubSpot palīdz jums izveidot saistošu e-pasta saturu.
- Blogi un mērķlapas: Pieviliniet klientus tieši uz savu vietni, izmantojot saistošu rakstisku saturu. Meklējiet satura iespējas savā tīmekļa vietnē; kādas lapas varat pievienot savai vietnei, kas piesaistītu jūsu mērķauditoriju, vienlaikus saglabājot savu zīmolu? Kā sveču uzņēmums jūs varētu rakstīt rakstus par gaidāmo produktu izlaidumiem vai mērķauditorijas meklēšanas vaicājumiem pielāgotas mērķauditorijas lapas.
Secinājums
Sāciet gadu ar mārketinga stratēģiju, kas
nodrošina jūsu panākumus. Aromātu kalendārs ir ne tikai lielisks plānošanas
rīks sveču uzņēmumiem, bet arī lieliska atsauce, kad uzņēmums darbojas visa
gada garumā. Ar pareizām mārketinga stratēģijām, kas veidotas, pamatojoties uz
jūsu plānošanu, jūsu uzņēmums noteikti maksimāli izmantos šo gadu.